maanantai 22. huhtikuuta 2013

KAKSI VIIVAA!!! rv 6+5 tietämättä :D

Perjantaina 19.4. oli terkan aika. Kun kävelin sinne mun kädet hikos ja sydän pamppaili kamalasti. Mielessä pyöri kauheesti ajatuksia. Mitä jos oon raskaana ? Entä jos en ookaan ? Mitä kerron exälle ? Entä vanhemmille ? Sukulaisille ? Kavereille ? Mulla vaan oli sellanen olo että olen. Kun pääsin terkan luo, purskahdin itkuun. Olo oli toivoton. Olin kysyny ennen eroa exältä, että entä jos olisinkin raskaana. Hän kertoi ettei välttämättä haluaisi edes tietää, saati nähdä lasta...Ja mä olin viel menny sanoo etten ookaan raskaana...

Testihän näytti sitten kahta viivaa. Olo oli kuvailtavissa shokinomaiseen oloon... En tiennyt itkisinkö vai nauraisinko...Musta tulee äiti. Jouluksi. Wow. Tässä vaiheessa terkan kiekko sai lasketuksi ajaksi 9.-10.12.2013 <3

Soittoa äidille terkalta lähtiessä. Äiti on tukena mutta huolissaan mun jaksamisesta. Niin muakin huolettaa mutta onneks tukena tulee olee koko suku, perhe ja ystävät <3

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä matkaan kohti äitiyttä :) Hienoa, että sulla on kunnon tukiverkko, yksinhuoltajuus saattaa olla yllättävänkin rankkaa. Mulla on 12/12 syntynyt poika, jonka isä ei ole tähän mennessä edes nähnyt poikaansa. On tää kaiken rankkuuden arvoista :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos E ! :) Juu jotkut ei tykkää isosta suvusta, mut mulle se on aina ollu kauheen tärkee ja meillä juhlitaankin lähes kaikkina juhlapyhinä kokoontumalla yhteen ja näkemään toisiamme. Se on niin suuri rikkaus! Tiedostan olevani onnellisessa asemassa kun tukiverkko on niin laaja, ja saankin olla kiitollinen siitä <3 Tsemppiä sullekin :)

    VastaaPoista

Jätäthän terveisesi :)