sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Rv 8+1

Outoo ajatella että jo 2 kk :) Outoo, että pystyn nyt syömään kaikkea mille oon aiemmin ollu allerginen :)Omenaa oon nyt syöny huolella ku yleensä joudun odottamaan pitkään syksylle että oman pihan omenat kypsyy... Nyt pystyn syömää kaupankin omenoita, joissa ilmeisesti on jokin säilöntäaine joka allergisoi. NAM :) Kiitos vaavi <3
Onko teillä muilla ollu raskauden aikana näin että voi syödä jotain mitä ei aikaisemmin ole voinut syödä allergian takia ?

Lapsen isäkin on alkanut pikkuhiljaa käsittelemään asiaa isäksi tulosta.

Mua väsyttää jatkuvasti, ja kissojeni riehuminen meinaa turhauttaa välillä ( ehkä pienessä mielessäni toivon että olisin yhtä energinen :D ).

Oon ollu tähän asti onnekas, kun ei ole ollut pahoinvointia ( täytyy koputtaa puuta ) laisinkaan. Ellei närästystä lasketa. Lähes joka ikinen ruoka ja juoma mitä nielen, alkaa närästää. No, toivottavasti se olisikin ainoa muoto missä mulla ilmenee pahoinvointia :D

Tähän nyt sitten muutama kuva kissoista ja marsuista, jotka on mun tänhetkinen perhe :)

Tässä on Elvi. Nimestään huolimatta hän on kolli :) Eläinhoitajakin totesi hänet naaraaksi, mutta kas kummaa, pähkinäthän sinne jalkojen väliin ilmestyi :D Hän on vielä leikkuuttamaton, mutta hänenkin vuoronsa tulee kyllä ;) Siispä senkään vuoksi en viitsi kissojen nimiä vaihtaa koska leikkuutuksen jälkeen ei kukaan huomaa eroa ellei rupea kunnolla katsomaan :D Elvi on kissoistani rauhallisempi, mutta kun sille tuulelle sattuu, jää Stellakin jalkoihin :) Elvin sydämen hurmaa kissanmintulla. Elvi on itsenäisempi, ja usein hakeekin huomiota vasta valojen sammuttua.

Tämä tässä on Stella. Hänkin on kollikissa :D Hänet on jo leikkuutettu, mutta ainakaan vielä eroa entiseen Supermieheen en ole huomannut... Stella tykkää erityisesti ruuasta ja mun laukuista :) Vauhtia tällä katilla riittää, voi kunpa voisi sitä jakaa mullekin :D Stella on huomionkipeä katti, joka kyöhnää vähänväliä kyljessä. Stella tykkää olla selällään "vauva-asennossa" sylissä ja leipoa ilmaa tassuillaan <3

Elvi ja Stella on veljekset, tulivat minulle syksyllä 2012 ollessaan vielä pieniä pentuja <3 Sitten pääsivätkin hetkeksi aikaa sijaiskotiin ystävälleni Jennille, ja kävivätpä myös isovanhemmillanikin oleilemassa ja hurmaamassa heidät :) Itseasiassa mummi oli se, joka loppujen lopuksi huomasi poikien jalkojen väliin ilmestyneet mystiset pähkinät.

Tässä ovat marsuni Miisa ja Mimmi. He saapuivat minulle kesäkuussa 2009, ja täyttivätkin jo siis 4 vuotta :) Mimmi on tytöistä rohkeampi, mutta Miisankin saa rentoutumaan salaatilla :) Tytöt rakastaa ruokaa ja usein kun menen jääkaapille ja rapistan jotain, tytöt aloittaa kuorolaulun saadakseen jotain hyvää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän terveisesi :)