maanantai 27. toukokuuta 2013

Josko nyt ? :) rv 10+6

Hahaa oon niin onnellinen :D
Meen huomenna asuntonäyttöön ja toivon, että tällä kertaa olis semmonen asunto josta voisin antaa myöntävän vastauksen :) Vaikkakin vuokra siinä tulee nousemaan lokakuussa parvekerempan takia mut mun ja vauvan ensiasunnoksi se ois just taivaallisella sijainnilla suhteessa tukiverkostooni <3
Ainahan voin sitten etsiä uutta jos vuokra tuntuu liian korkealta maksaa vauvan tultua...

Ei mulla muuta, olo on ollu hyvä, vähän väsynyt mutta ei se mitään, uskon et tää tästä alkaa helpottaa :) Huomenna siis asuntonäyttöön ja sen jälkeen keikkatöitä tekemään :) Niin ja huomenna alkaa siis rv 11 :) Oon miettiny masukuvan laittamista mutten ole varma onko se vauvamasua vai turvotusta...

Elvi toivottaa hyvää yötä mun maitolasin ääreltä ja Stella katselee hartaasti ulos. Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän terveisesi :)