tiistai 25. kesäkuuta 2013

Rv 14+4

Blogissa on ollut hiljaisuus, mutta ei hätää kaikki on ok :)
Hiljaisuus on johtunut MasaMaisan keksimästä iltapahoinvoinnista ja muusta elämäntilanteeseeni liittyvästä stressistä, joka alkaa kuitenkin pikkuhiljaa hellittää.

Olen siis hoidellut ihan tarpeeksi asunto- ja muita raha-asioita ja välillä ne asiat tuntuu varmaankin näiden hormonien takia kaatuvan päälle. Onneksi on tukiverkosto joka jaksaa kannustaa mut takas ylös <3

Tän viikon aikana olis sit pakkaamisten aika ja toivottavasti jo asunnon tyhjentämisenkin aika. Hyvä ystäväni,  joka on myös tulevan lapsen sylikummi on tullut Mäntsälän hoodeilta jeesimään mua pakkailussa :) Hauskaa on ollut! :P Tänään tehtiin lohikastiketta ja erittäin mozzarellaista tomaatti-mozzarellapastaa NAM!!!

Juhannus meni hyvin, oltiin kattien ja marsujen kera mökillä. <3

Eilen oli sitten neuvola, vaikka tuntuu että siit olis jo viikko. Jonkin aikaa meni MasaMaisan sydänäänien löytämiseen, kun tyyppi taitaa tulla äitiinsä ja olla vastahakoinen itsensä esittelemisen suhteen. Eli ilmeisesti hän väisteli dobbleria mutta kuitenkin sitten ne pienet nopea tykytykset sieltä kuului <3

Mahakin alkaa pikkuhiljaa näkyä, voisihan sitä harkita masukuvaakin siis hiljalleen.

Rakenneultra olis sitten elokuussa, ja olen halukas tietämään kumpi sieltä on tulossa jos MasaMaisa vaan suostuu näyttämään...

Oletteko te lukijat ottaneet selville, kumpi on/ tai on ollut tulossa, ja miksi/miksi ette ?
Itse olen vain niin utelias tietämään onko sieltä tulossa Masa vai Maisa? <3

Hyvää illanjatkoa, me tytöt aletaan kattoo leffaa ja syömään jädee :P

12 kommenttia:

  1. Otin heti rakenneultrassa sukupuolen selville :) sai jotenkin todellisemman kuvan vauvasta ja oli kivempi tehdä hankintoja. Täällä se sukupuoli piti ihan itse kysyä, en usko et ultraaja olis muuten kertonut sitä, ei ainakaan ottanut asiaa esille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no itekki PHKS:ssä synnytän sit ku sen aika tulee ja rakenneultrakin siis siellä. Kiva tietää et täytyy kysyy täällä päin, joillain tutuilla on ollu niin et niiltä on kysytty haluuko tietää. :) Oliko PHKS millanen muuten synnytyksen suhteen ? Ja itsekin siis oon utelias tietämään kumpi on tulossa, osa tutuista sanoo et ne pysty olee rauhassa sen suhteen et tulkoon kumpi tulee, mut ite oon niin kiinnostunu asiasta etten voi antaa olla :D

      Poista
  2. Helou eikö alakkin nää raskaus viikot juoksee ihan siivillä :) tuntu eka ettei ne kulu millään nyt ne vain juoksee :) mulla ois rakenne ultra tuolloin heinäkuussa viikkoja silloin ois mulla 17+6 :) saa nähdä kumpi siellä on sitten :) poikaa me toivotaan mutta tyttökin on yhtä tervetullut :) jännittäähän se.. Oletko itse toivonut kumpaa? :) meillä sydän äänet on joka kerta kuulunut todella helposti ja nopeasti on se ihana kuulla ne aina <3 meillä on todellä lähekkäin La.. itekkä alko tänää 14+0 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ensin tntu et joka kerral ku jossain nuvolas tai ultras kävi ni viikot vaa väheni mut nyt tuntuu ettei kerkee ees ykskää raskausviikko alkaa ennen ku seuraava jo tulee vastaan :D Kaveritki kauhistelee et aattele kohta sul on jo se vauva :D Mulla ei sinänsä sukupuolella oo väliä, mut toivon tervettä pienoista. Kaikki otetaan vastaan mitä tulee :) juu ne sydänäänet on jotain niin ihmeellistä, etenki ku ensin kerkes kuulla dobblerin kautta omia ruuansulatusääniä ja OMAN sydämn sykkeen mut sit ku sielt takaa tulikin se voimakas nopea tykytys ni ei voi ku antaa vesien kihota silmiin ja hymyillä <3 Ihan pilviss olin viel neuvolasta lähtessä :D Millon sul on LA ?

      Poista
  3. http://odottaapienta.blogspot.fi/ käy moikkaa myös meitä ellet jo lue meidän kuulumisia :)

    VastaaPoista
  4. Hmm.. mielestäni sukupuolta ei näy vielä +17 viikolla, olen aina ollut siinä käsityksessä että rakenneultra on +20 tienoilla.

    VastaaPoista
  5. En oikein tiedä noista milloin sp näkyy, mut mul on rv 20+4 sillon kun on rakenneultra :) mun mielest noi sukupuolielimet alkaa kuiteski muodostua vähän ennen 20 rv ? tän (http://www.vauvat.net/kuukaudet.htm )linkin mukaan sp-elimet kehittyisivät rv 13-16 :)

    VastaaPoista
  6. No mut varmemminhan sen aina saa tietää mitä pidemmällä on , tosin ei siltikää ole varmaa. tsekkin sain silloin +20 tietää kumpi tulee. Suosittelen kysymään sukupuolta useampaa otteeseen , itse kysyin vain sen kerran, tämä kerta meni nappii, mut ystäväni oli kysynyt kanssa vain kerran, hankkinu poikien sävyisiä vaatteita jne. Oli sitten yllätys kun olikin tyttö :D

    VastaaPoista
  7. Onks sulla ollu pahoinvointia? :) oon kuullu että jos oottaa poikaa ni on pahoinvointia, ja tytöstä taas ei. Mut humpuukki sanon minä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollu pahoinvointia,oksentelua kuitenkin vaan pari kolme kertaa viikossa suunnilleen :)
      ja oon joo jotain kuullu tollast mut sillee et tyttö aiheuttaa pahoinvointia... Ja oon jotai noit hassui testei tehny sillee et kaverit on kysyny kysymykset ni aina näyttäny et tyttö tulis :D noo luotettavin on kuiteski joka ultrassa kysyy kumpi on ja isoäitini on lähes joka kerta osunut oikeaan.

      Poista
  8. Mä taas oon kuullu et poika aiheuttaa.. tiedä nyt näistä. No sittenhän sen näkee :)

    VastaaPoista

Jätäthän terveisesi :)